/c

3 saker jag har på mig:
- linne
- byxor
- kofta

3 saker jag ser fram emot:
- helgen
- skolavslutningen
- anton

3 saker som irriterar dig:
- att det är kallt ute
- spanska
- idioter

3 saker jag säger ofta:
- haha
- haha
- haha

3 saker jag gör varje dag:
- smsar
- läser bloggar 
- andas

3 saker jag har med mig jämt:
- mobilen
- kläder
- hårsnodd

3 saker jag rör varje dag:
- mig själv
- min säng
- min mobil

3 saker jag värderar högt:

- anton
- mina bästavänner
- mobilen


men det här testet säger jag godnatt!
kan även säga att det blev inte att jag var med lisa utan jag for på våran träning istället!
imorgon är det fredag och det betyder helg!?!?!??!?!
JAG LÄNGTAR EFTER HELG OCH JAG LÄNGTAR EFTER ANTON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0