/m

träning om en timme ungefär
då blir de löpträning 1 timme sedan träning en timme kommer förmodligen att vara ganska slut efter.
för att löpträning är verkligen inte min grej jag tror inte jag har sprungigt långt på flera månader
men de kanske är dax att ta tag i saken.


idag har varit en ganska seg dag den började med spanska på morgonen sedan SO, jag gjorde ett prov som skulle vara gjort för någon månad sen, och jag fick tillbaka de och det var väl ett hyffsat resultat.
sen hade vi NO, biggan pratade fan hela lektionen.
sen var de lunch då vart de lite matkastning mellan jag och amanda och just när jag kasta komme en lärare då var jag tvungen att torka upp allt....
efter lunch hade vi svenska och idrott, på idrotten hade vi barkemo och en gång skulle jag slänga mig och rädda en boll men då missade jag madrassen och landade på golvet..de var inte skönt.
sen när jag kommer hem satte jag mig vida datorn och sen åt och nu sitter jag och lyssnar på nån skit musik.
men nu ska jag plugga lite hejdåå bilder kommmer sen från konfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0