i need you, just like the ocean needs the waves./c

jag tänkte på dig idag. jag tänkte på att jag skulle få träffa dig imorgon. jag tänkte på minen du skulle ha när du träffar mig. jag tänkte på sättet jag skulle öppna munnen när vi pussades, lite halvöppen så att du skulle ändra dig och göra det till en kyss. jag tänkte så mycket att jag glömde bort tiden och vars jag var, ops hela dagen är borta.jag tänkte även på hur mycket jag saknar dig och även om jag får träffa dig imorgon kommer jag sakna dig lika mycket den sekunden jag säger hejdå och går därifrån. men vi träffas ju igen, det gör vi ju alltid(som tur är)jag tänkte även på att tiden gått så fort, månaderna rinner bara ur min händer. men det är ju positivt. tiden går snabbt när man har roligt. det kändes att tiden gick 100 gånger saktare när du var i thailand. det var hemskt.men när tiden går så fort hinner man inte ta vara på den.tänk om det snart är över(hoppas verkligen inte det) jag tänkte på hur glad du gör mig bara av din närvaro. jag tänkte på att under hela den här tiden har du aldrig gjort  mig ledsen,besviken eller arg. vilket enligt mig är väldigt underbart. jag har tänkt på att du har ett enormt tålamod med mig eftersom jag har fotboll nästan hela tiden, men vi finner alltid tid för varandra. jag tänkte på att vi gör nästan aldrig något än att mysa fast ändå längtar jag efter det och jag njuter och vill bara ha mer när du är med mig.jag tänkte även på att du är alltid lyssnar på mina enligt mig roliga saker och ler även om dom är dödstråkiga. jag tänkte på din dåliga humor och jag ler när jag tänker på hur rolig du tycker du är när jag bara sitter och tittar konstigt på dig. jag tänkte på hur många filmer har vi egentligen sett tillsammans? och jag tänkte på hur roligt vi kommer ha i sommar. jag tänkte på hur jobbigt det kommer vara när någon av oss är bortrest.  jag tänkte på hur osmart du är, tillochmed jag räknas som smart i din närhet. jag tänkte på att du ser filmer du inte tycker om bara för att jag vill se dom(fortsätt så). jag tänkte på hur du så omtänktsamt behandlar din katt. jag tänkte på hur du kan få en oskön soffa bli skön när jag får ligga/sitta där med dig. jag tänkte på hur mycket jag älskar dig, men där kom jag inte på nått svar. jag kan inte säga att jag älskar dig till månen och tillbaka, för jag älskar dig mer än så. jag tänkte på hur dålig jag är på att visa mina känslor men ändå vill du vara med mig. jag tänkte på att jag inte kan bli arg på dig. jag tänkte på att du kan vara jättejobbig, och när du är det så vet du att jag tycker det och då blir du så himla söt att jag vet inte vad jag ska göra. jag tänkte på hur snygg du är(galet snygg ska du veta). jag tänkte på att jag behöver dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0