it's easy as 1,2,3/c


Vem i din klass....
Har längst hår? cissi kanske
Har finast ögon? vet inte..fan
Är längst? markus
Är kortast? sofia kanske?
Har störst fötter? danne eller kanske jesper?
Är rikast? ehhh vetinte
Är bäst i skolan? cissi helt klart
Är roligast? jesper
Är omtänksammast? amanda m
Är närmast dig? oj, vetinte..pratar mest med linnea iaf:]
Brukar du va med mest? några flickor
Är blondast? elin...heh
Är smartast? cissi, amanda rw, daniel (LINNEA I ENGELSKA, OKEJ??)
Har kille/tjej? jag, hannah, sofia
Har coolast mamma? linnea eller elias!!!!
Är mest positiv? cissi
Är latast? alla...
Är mest bortskämd? vetinte
Använder mest smink? typ ingen, kanske älvii
Är äldst? pamela tror jag
Sportar mest? verkligen jag hahahaa
Har mest vinnarskalle? jag och danne kanske
Är mest datanörd? daniel bä tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0