the worst part is when you're home, and all i want is you to be with me./c


Dagens datum: 1 februari
Dagens Klädsel:leggings, kofta, linne och skärp
Dagens låt: the  kniks- you really got me
Dagens frisyr: tjoffs
Dagens smink: mascara
Dagens händelse: jag ramla på gympan...
Dagens planer: träning
Dagens vill ha: anton här, och sommar skulle ju inte sitta fel
Dagens saknad: anton, och sjuklingen melina
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens roligaste: linnea
Dagens finaste: sushi är en fin sak hon
Dagens måste: plugga
Dagens köp: inge
Dagens sjuka: lite förkyld
Dagens kärlek: anton såklart♥♥
Dagens mående: trött
Dagens personer: hela min klass
Dagens puss: ingen tyvärr
Dagens citat: if you don't act foolish when you're young,
you have nothing to smile about when you get older.
Nyss: pluggade jag
Nu: sitter jag vid daotrn
Ser fram emot: sommaren
Tankar: om ja ska orka pplugga mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0