you are fucking perfect to me/c


jag älskar att du känner mig så väl. jag älskar alla dina ansiktsuttryck. jag älskar hur du säger mitt namn. jag älskar att du vill berätta saker för mig. jag älskar ditt leende. jag älskar ditt skratt. jag älskar din dåliga humor. jag älskar våra konversationer och diskusioner. jag älskar att du bryr dig. jag älskar att jag inte är obekväm i din närhet. jag älskar din lukt och hur det fastnar på mina kläder och kuddar. jag älskar dina kramar, dom känns så trygga. jag älskar hur dina ögon lyser när du skrattar. jag älskar att du är värsta tönten ibland. jag älskar att vara med dig. jag älskar att våra händer passar perfekt ihop. jag älskar dina pussar. jag älskar när vi ser på film, fast vi ser aldrig på filmen. jag älskar att du är trött nästan hela tiden. jag älskar att du är jobbig med mig. jag älskar att du får mig att skratta hela tiden, även fast du inte behöver göra nått roligt. jag älskar att det inte går vara sur på dig. jag älskar att mysa med dig. jag älskar att jag fick lära känna dig. men viktigast av allt, jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0