when you smile, i melt inside/c


mina nyårslöten såklart
-jag har glidit ifrån några vänner, så det här året ska jag inte släppa någon ur min famn(folk är välkommna in i min famn också) och såklart vill jag ta upp kontakten som gick förlorad 2010 med mina fina vänner som gled ur famnen då...
-börja plugga mer, inte bara sitta vid datorn. ska satsa på skolan, den sista ruschen som är i ungefär ett halvår men...måste höja mig till nått till mvg, och inte sänka mig i något!!
-ehm, kanske blogga mer?vad vet jag
-bli en bättre medmännsika, och va snäll mot nya människor som jag inte känner och inte döma dom innan jag känner dom. och sen försöker jag ta hand om alla mina relationer, jag ska första blir en bättre flickvän, ett bättre syskon, barn och vän osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0