i'm sitting here, with nothing to do./c

FÖR ETT ÅR SEDAN:
Hur gammal - 15
Vilken klass gick du i? - 8c
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 163
Vem var du kär i? - nån
Vad brukade du göra på fritiden? - fotboll, vänner och datorn..
Vilka umgicks du med? - melina
Hur såg du ut? - kort
Var allt bättre då? - nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nej, verklingen inte
Har du förändrats? - ja
NU:
Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - 9c
Vad har du för hårfärg? - blont
Hur lång är du?- 164
Vad brukar du göra på fritiden?- anton, melina och fotboll
Vilka umgås du med?- anton och melina

HAR DU..
Sovit brevid någon av samma kön? – ja
Slagit ner någon? – nej
Ljugit för en bra vän? - alla ljuger
Svikit någon?- jo
Fuskat på prov/läxförhör? - nej
Blivit kallad Bögjävel? - hah ja
Kallat någon Bögjävel? - ja
Druckit alkohol? - nej
VEM:
Skrev du senast till på msn? - get
Kramade du senast? – linnea
Sov du hos senast? – anton
Kan du lita på till 100%? - melina
Är den finaste personen som finns? - anton
Vill du vara med just nu? - anton
Ringde dig senast? - mamma
Skickade du ett sms till senast? – vickan

VAD:
Drack du senast? - loka
Köpte du senast? - loka
Gjorde du igår? - skola, träning
Ska du göra imorgon? - skola, träning
Vill du göra just nu? - vara med anton
Åt du senast? - middag
Är närmast dig som är rosa? - tidning

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu – ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - säkert
Jag har smygit ut utan lov – nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – typ inte
Jag har en hemlighet som ingen vet - säkert
Jag har fuskat i ett spel - alltid
Jag har struntat i ett prov - nej

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - gud nej
Jag har tagit mediciner mot depression – nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - nej

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - tyvärr ja. inte den bästa upplevelsen direkt
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0