hi, i ♥ u./c

att jag vill: spela fotboll 
att min senaste kyss: var med min anton
att jag pratar: för ofta
att jag inte gillar: när min näsa är kall
att min första riktiga kyss: i 6an
att jag avskyr när folk snackar: skit
att kärlek är: en underbar grej
att jag gillar: mina vänner
att sist jag grät var: någon dag sedan skulle jag väl tro
att min mobiltelefon är: gammal
att när jag vaknar på morgonen: snoosa ja
att innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
att idag så är jag: glad
att just nu tänker jag på: anton
att i natt ska jag: sova
att imorgon kommer jag: fara till umeå och ha match
att jag hoppas: att vi vinner
att just nu vill jag verkligen: ha sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0